پلیس ممفیس به دنبال زنی است که گفته می شود در حین دویدن ربوده شده است

[ad_1]

پلیس ممفیس در جستجوی معلم مدرسه است در حالی که صبح جمعه برای دویدن بیرون بود ربوده شد.

به گفته پلیس، الیزا “لیزا” فلچر، 34 ساله، حوالی ساعت 4:30 صبح در حال دویدن بود که فردی ناشناس به او نزدیک شد. پلیس گفت که او به زور سوار یک SUV تیره رنگ متوسط ​​شده و از صحنه خارج شد و افزود که آنها هیچ ایده ای از جهت حرکت وسیله نقلیه ندارند.

کارن رودولف، سرگرد پلیس ممفیس در یک کنفرانس خبری گفت: «وقتی به صحنه رسیدیم، احتمالاً در حال رسیدگی به یک فرد گم شده بودیم. پس از بررسی بیشتر، ویدیویی پیدا کردیم که نشان می‌دهد یک خودروی شاسی بلند سیاه رنگ به منطقه روبروی خیابان، جایی که قربانی برده شده است، می‌کشد.»

عکس های منتشر شده توسط پلیس فلچر را نشان می دهد که در محله ای نزدیک دانشگاه ممفیس در حال دویدن است. پلیس در هشداری گفت که او آخرین بار با یک تاپ دویدن صورتی و شورت دویدن بنفش دیده شد.

پلیس گفت: فلچر سفید است، 5’6، با موهای قهوه ای و چشمان سبز. وزن او 137 پوند است.

بادی چپمن، مدیر اجرایی CrimeStoppers، بر اساس یک خبر منتشر شده توسط WHBQ وابسته به CNN، گفت که تلفن آسیب دیده معلم در نزدیکی محل ربوده شدن او پیدا شد.

به گزارش WHBQ، اکنون، خانواده مادر دو فرزند، برای اطلاعاتی که منجر به دستگیری در این پرونده شود، از طریق CrimeStoppers جایزه ای 50000 دلاری ارائه می کنند.

خانواده وی در بیانیه ای که چپمن به اشتراک گذاشته است، گفت: “ما مشتاقانه منتظر بازگشت سالم الیزا هستیم و امیدواریم که این جایزه به پلیس کمک کند تا کسانی را که مرتکب این جنایت شده اند دستگیر کنند.”

در پستی در توییتر، مدرسه اسقفی سنت مریم گفت فلچر یک معلم مهدکودک است.

اداره تحقیقات تنسی در یک توییت گفت همچنین به پلیس ممفیس در تحقیقات مربوط به ناپدید شدن فلچر کمک می کند.



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید