روستای زادگاه گورباچف ​​از او به خوبی یاد می کند

[ad_1]

پریوولنویه، روسیه –

در حالی که مسکو روز شنبه به میخائیل گورباچف ​​ادای احترام کرد، ساکنان روستای دوری که او در آن دوران جوانی خود را سپری کرد نیز او را تحسین کردند.

آخرین رهبر اصلاح طلب اتحاد جماهیر شوروی، که روز سه شنبه در سن 91 سالگی درگذشت، در پریولنویه، روستایی با حدود 3000 نفر در منطقه استاوروپل در جنوب روسیه، بزرگ شد و فرزند دهقانان بود. او لهجه متمایز منطقه را تا آخرین روزهای زندگی خود حفظ کرد و ارتباط مشترک پسر بچه روستایی را حفظ کرد.

اگرچه او برای دانشگاه به مسکو رفت، در حدود 1100 کیلومتر (700 مایل) به سمت شمال، اما به منطقه بازگشت و شروع به ترقی در رده های نظام کمونیستی کرد و در نهایت به عنوان رئیس کمیته منطقه ای حزب کمونیست به مقام عالی استاوروپل تبدیل شد.

سرگئی بوختویاروف، رئیس فعلی پریولنویه و اطراف آن، به آسوشیتدپرس گفت: «او وقتی از او خواسته شد به روستا کمک زیادی کرد.

“یک آدم معمولی، مهربان، خوش اخلاق، نیکوکار بود. وقتی او به اینجا رسید، اینجا در میدان و جمعیت زیادی بود، ملاقات کردیم. او همیشه از آنجا رد می شد، به همه سلام می کرد، با همه صحبت می کرد. او چنین بود. بوختیاروف گفت: فردی مهربان و اجتماعی.

یکی از همکلاسی‌هایش از مدت‌ها قبل می‌گفت که حتی در دوران جوانی او را نوید می‌دید.

ماریا ایگناتوا گفت: “مردی شاداب، باهوش، مطالعه، فعال — در مدرسه ما شرکت فعال داشت. او همچنین در نمایش های هنری شرکت می کرد، او همچنین دبیر سازمان کومسومول” برای جوانان کمونیست بود.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید