تاجگذاری شاه چارلز سوم: لویی، شارلوت و جورج در تصویر


در حالی که همه نگاه ها به پادشاه چارلز سوم برای تاج گذاری تاریخی خود معطوف می شود، نوه های او ممکن است کسانی باشند که نمایش را می دزدند.

ماه‌ها پس از مرگ مادر فقیدش، ملکه الیزابت دوم، مراسم تاج‌گذاری چارلز سوم صبح روز شنبه در لندن آغاز شد و با راهپیمایی سلطنتی از کاخ باکینگهام و سپس مراسمی در کلیسای وست‌مینستر، کلیسایی که از سال 1066 در آن مراسم تاج‌گذاری برگزار می‌شد، آغاز شد. .

در میان تمام شکوه‌ها و اوضاع و احوالی که با یک مراسم چند صد ساله مانند تاج‌گذاری به وجود می‌آید، عکاسان قبلاً چند لحظه به یاد ماندنی از برخی از جوان‌ترین اعضای خانواده سلطنتی را ثبت کرده‌اند.

عکس هایی از شاهزاده جورج نه ساله، فرزند ارشد شاهزاده و پرنسس ولز، در کلیسای وست مینستر – از جمله یکی از صفحات افتخار با زبان بیرون زده – و لحظه ای حساس بین او وجود دارد. خواهر و برادر کوچکتر، پرنسس شارلوت و شاهزاده لوئیس، دست در دست هم در داخل کلیسا.

شاهزاده جورج، سمت چپ دوم، در کلیسای وست مینستر برای شرکت در مراسم تاجگذاری پادشاه چارلز سوم و ملکه همسر کامیلا، در لندن، 6 می 2023، ایستاده است. (توبی ملویل، استخر از طریق AP)

کاترین، پرنسس ولز، شاهزاده ویلیام، شاهزاده ولز، شاهزاده شارلوت ولز و شاهزاده لوئیس ولز در جریان تاجگذاری پادشاه چارلز سوم و ملکه همسر کامیلا در 6 می 2023، در لندن، انگلستان. (عکس از گرت کاترمول/گتی ایماژ)

کاترین، پرنسس ولز و شاهزاده ویلیام، شاهزاده ولز به همراه پرنسس شارلوت و شاهزاده لوئیس به مراسم تاجگذاری پادشاه چارلز سوم و ملکه همسر کامیلا در 6 می 2023 در لندن، انگلستان می‌رسند. (عکس از اندرو میلیگان – WPA Pool/Getty Images)

این تصویر مربوط به قبل از شاهزاده شارلوت است که تاج سفیدی بر سر دارد که با مادرش مطابقت دارد و در هنگام مسافرت با ماشین دولتی این قیافه را نشان می دهد.

شاهزاده شارلوت ولز در هنگام تاجگذاری پادشاه چارلز سوم و ملکه همسر کامیلا در 6 می 2023 در لندن، انگلستان، با ماشین دولتی سفر می کند. (عکس از جف جی میچل/گتی ایماژ)

و همانطور که شاهزاده لوئیس نشان داد، دورنمای نشستن در یک مراسم عبادی دو ساعته می تواند حتی بهترین های ما را به چالش بکشد.

از پایین چپ به راست، شاهزاده ویلیام، شاهزاده ولز، شاهزاده شارلوت، شاهزاده لوئیس، کاترین، شاهزاده خانم ولز، پرنس ادوارد، دوک ادینبورگ. بالا از چپ به راست، جیمز، ارل وسکس، لیدی لوئیز ویندزور، شاهزاده ریچارد، دوک گلاستر و بیرجیت، دوشس گلاستر در مراسم تاجگذاری پادشاه چارلز سوم و ملکه کنسورت کامیلا در کلیسای وست مینستر در 6 می 2023، در لندن شرکت می کنند. انگلستان. (عکس از Yui Mok – WPA Pool/Getty Images)

شاهزاده ویلیام، شاهزاده ولز (نفر دوم از چپ)، کاترین، پرنسس ولز (سمت چپ) و شاهزاده شارلوت ولز (دوم از راست) به شاهزاده لوئیس ولز در حال خمیازه نگاه می کنند که در 6 می به کلیسای وست مینستر در مرکز لندن می رسند. 2023، قبل از تاجگذاری پادشاه چارلز سوم و ملکه همسر کامیلا. (عکس از Odd ANDERSEN/AFP) (عکس از ODD ANDERSEN/AFP از طریق Getty Images)

پرنسس ولز یک لباس کرپ پشمی عاج از طراح لباس عروسش الکساندر مک کوئین، همان خانه مد بریتانیایی که این لباس و شنل پرنسس شارلوت را ساخته بود، پوشید.

با فایل های آسوشیتدپرس


دیدگاهتان را بنویسید