وکیل می گوید که «شکست روانی» قتل پسرخوانده را توضیح می دهد

[ad_1]

دنور-

وکیل زنی در کلرادو که پیش از رانندگی جسد پسرخوانده‌اش در سراسر کشور، مکرراً با چاقو و سپس تیراندازی کرد، روز جمعه گفت که وحشیانه این حمله قوی‌ترین مدرکی است که نشان می‌دهد این قتل نتیجه «شکستگی روانی» بوده است. “

جاش تولینی در جریان مذاکرات پایانی در دادگاه قتل لتسیا استاچ در کلرادو اسپرینگز، از هیئت منصفه خواست تا او را به دلیل جنون بی گناه بدانند. او تاکید کرد که اگر در مورد قتل گانون استاچ در سال 2020 به این حکم برسند، او در بیمارستان روانی دولتی حبس خواهد شد. تولینی گفت که دادستان ها نشان نداده اند که چرا معلم نیازهای ویژه می خواهد پسر 80 پوندی کوچکی را که از او مراقبت می کرد و با او زندگی می کرد به این شیوه خشونت آمیز بکشد.

او در دادگاه قبل از شروع مشورت اعضای هیئت منصفه گفت: “این یک قتل حساب شده از پیش برنامه ریزی شده برای برخی سود نبود. این یک شکست روانی ناشی از حمله خشم به شیطانی از گذشته بود.”

دادستان ها می گویند که گانون قبل از اصابت 18 ضربه چاقو به سرش مورد اصابت گلوله استاچ قرار گرفت و این نشان می دهد که او ابتدا سعی کرده او را با سوزاندن و مصرف مواد افیونی او را بکشد. پدرش، همسر استاچ، آل، در آن زمان در گارد ملی بود. آنها می گویند استاچ سپس جسد گانون را در یک چمدان گذاشت، آن را در سراسر کشور در یک ون کرایه ای راند و چمدان را روی کنار یک پل در فلوریدا پانهندل انداخت.

دادستان ها نیازی به اثبات انگیزه ندارند، اما مایکل آلن، دادستان منطقه، گفت که آنها نشان داده اند که استاچ گانون را به این دلیل کشت که از او متنفر بود و به این دلیل که این راهی برای صدمه زدن به شوهرش بود که قصد داشت او را ترک کند. او به این موضوع اشاره کرد که چگونه استاچ جستجوی گوگل برای “من پسر خوانده ام را دوست ندارم” انجام داده و همچنین قبل از کشتن او در مورد خرید یک کامیون متحرک و مکان هایی برای زندگی در فلوریدا تحقیق کرده است.

آلن گفت: «وحشیانه آن بیانگر نفرت افتضاحی است که او از گانون داشت و عزم خالصی که برای کشتن گانون داشت.

استاچ به قتل درجه یک، قتل درجه اول کودک توسط فردی در موقعیت اعتماد، دستکاری بدن انسان متوفی و ​​دستکاری شواهد فیزیکی متهم است.

کارشناسان بیمارستان روانی دولتی به این نتیجه رسیدند که استاچ دارای یک اختلال شخصیتی با ویژگی های مرزی و خودشیفتگی بود اما در زمان کشته شدن گانون عاقل بود. طبق قانون کلرادو، این به معنای درک تفاوت بین درست و غلط و توانایی ایجاد قصد ارتکاب جرم است.

دفاع ادعا می کند که استاچ به دلیل آسیب های روحی ناشی از آزار جسمی، عاطفی و جنسی توسط مجموعه شرکای مادرش در دوران کودکی اش دچار وقفه روانی شده است. شاهد اصلی آن، دکتر دوروتی لوئیس، نویسنده کتاب «دیوانه، نه دیوانه» و نمایش داده شده در مستند HBO با همین عنوان، به این نتیجه رسید که استاچ از اختلال هویت تجزیه‌ای رنج می‌برد – زمانی که فردی دو یا چند شخصیت دارد که نتیجه آن تروما — و در آن زمان عاقل نبود. آلن خاطرنشان کرد که لوئیس نمی‌دانست که سلامت عقل در قانون کلرادو چگونه تعریف می‌شود.

دادستان ها استدلال کرده اند که استاچ اقداماتی را برای سرپوش گذاشتن بر اعمال خود انجام داده است – اثبات اینکه او می داند کاری که انجام داده اشتباه بوده است – و بنابراین عاقل بوده است. آنها گفتند که او خون را در اتاق خواب گانون، جایی که او کشته شد، تمیز کرد و جسد او را به مکان‌های مختلف منتقل کرد تا مخفی شود قبل از اینکه آن را از روی پلی که از رودخانه‌ای می‌گذرد که به خلیج مکزیک می‌ریزد دور بیندازد. مدت کوتاهی پس از آن توسط یک بازرس پل که یک بررسی ایمنی دوسالانه انجام می داد، کشف شد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید