عذرخواهی مسی از پی اس جی پس از سفر غیرمجاز به عربستان که باعث محرومیت دو هفته ای او شد.

[ad_1]

آینده این مهاجم ستاره 35 ساله که نقش سفیر گردشگری عربستان سعودی را بر عهده دارد، با توجه به گزارش هایی مبنی بر ارتباط او با تیم های الهلال عربستان و اینتر میامی در MLS همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی فوتبال، از پاری سن ژرمن و هم تیمی هایش به دلیل اینکه اوایل این هفته بدون اجازه باشگاه راهی عربستان سعودی شد، عذرخواهی کرد.

مسی در ویدئویی که در اینستاگرام منتشر کرد، مدعی شد که به اشتباه فکر کرده است که یک روز تعطیل دارد و نمی تواند سفر خود به این کشور خاورمیانه را لغو کند.

او گفت: اول از همه می خواهم از هم تیمی هایم و باشگاه عذرخواهی کنم. صادقانه بگویم، فکر می‌کردم مانند هفته‌های قبل، بعد از بازی یک روز تعطیل داشته باشیم.»

“من این سفر را داشتم [to Saudi Arabia] سازماندهی شده که من آن را لغو کرده بودم [once] قبلا، پیش از این؛ نتونستم دوباره کنسلش کنم […] تکرار می کنم: می خواهم از کاری که کردم متاسفم. منتظرم بشنوم باشگاه می خواهد با من چه کند.»

برنده 35 ساله جام جهانی توسط تیم فرانسوی به مدت دو هفته محروم شد – او را از بازی یا تمرین محروم کرد و طبق گزارش ها، دستمزدش قطع خواهد شد.

مسی در هفته‌های اخیر به انتقال به تیم‌های الهلال عربستان سعودی و اینتر میامی در لیگ MLS و همچنین بازگشت به نیوکمپ با بارسلونا در میان گزارش‌هایی مبنی بر اینکه او در پایان فصل جاری و پس از قراردادش با فرانسوی‌ها، PSG را ترک خواهد کرد، مورد توجه قرار گرفته است. قهرمان لیگ 1 به پایان می رسد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید