پلیس می گوید پس از اینکه پدرش عمداً او را در ماشین داغ رها کرد، کودک 1 ساله جان خود را از دست داد

[ad_1]

به گفته پلیس، پدری از اوهایو در قتل پسر 1 ساله خود پس از اینکه او عمداً نوزاد را در ماشین داغ رها کرده بود، متهم شد.

مایکل گودوین، رئیس پلیس نیوفیلادلفیا، در یک پست فیسبوکی می‌گوید این کودک ابتدا توسط پدرش، لاندون طوطی 19 ساله، بدون واکنش به اورژانس آورده شد.

رئیس گودوین می نویسد: “در طول تحقیقات اولیه، کارآگاهان دریافتند اطلاعات متناقضی که توسط پدر داده شده است.”

زمانی که بازرسان با پاروت با ناهماهنگی‌های داستانش مواجه شدند، پلیس می‌گوید که او آنچه را که اتفاق افتاده به آنها گفته است.

به گفته گودوین: «کودک پس از حدود 5 ساعت بدون مراقبت در ماشین با دمای بیرون 87 درجه از دنیا رفت. در طول مصاحبه به نظر می رسد که این موضوع فراموش کردن کودک نبوده بلکه یک اقدام عمدی بوده است تا کودک در هنگام حضور در خانه مزاحمتی ایجاد نکند.

پلیس در این پست فیسبوک اعلام کرد که طوطی با اتهامات قتل، دو فقره به خطر انداختن کودکان و قتل غیرعمد روبرو است. او با وثیقه 250000 دلاری در زندان شهرستان توسکاراواس نگهداری می شود.

طبق وب سایت کلانتر شهرستان توسکاراواس، او بعد از ظهر جمعه رزرو شد.

سی ان ان نتوانسته است تشخیص دهد که آیا پاروت وکیل دارد یا خیر.

در سال های اخیر تعداد کودکانی که بر اثر رها شدن در ماشین داغ جان خود را از دست می دهند، افزایش یافته است. به گفته جان نول، هواشناس و بنیانگذار noheatstroke.org، از سال 1998 حداقل 929 مورد مرگ ناشی از گرمازدگی وسایل نقلیه کودکان رخ داده است. از این مرگ و میرها، 53 درصد به این دلیل بود که شخصی کودکی را در ماشین فراموش کرده بود.

طبق اعلام شورای ملی ایمنی، در سال‌های 2018 و 2019، سالانه 53 کودک به دلیل رها شدن در ماشین داغ جان خود را از دست دادند. بر اساس گزارش noheatstroke.org، تاکنون 22 مورد مرگ ناشی از خودروهای داغ در سال 2022 رخ داده است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید