ویدیو: ویدیوهای هفته بدون نظر


این هفته کارگران در سراسر جهان در روز کارگر به خیابان ها آمدند. اما در پاریس، تنش‌ها و درگیری‌ها با پلیس به‌ویژه چرخش خشونت‌آمیزی پیدا کرد و میلیون‌ها هزار نفر خشم خود را علیه اصلاحات بازنشستگی امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور آمریکا ابراز کردند.

اعتصاب بی‌سابقه‌ای نیز در نیویورک و لس‌آنجلس رخ داد، زیرا هزاران نویسنده در اعتصابی بر سر حقوق و شرایط، ابزار خود را پایین انداختند. نویسندگان خواهان دستمزد بالاتر، حداقل تضمین اشتغال پایدار و سهم بیشتری از سود ناشی از رونق پخش جریانی بودند.

در اوکراین، رئیس جمهور ولادیمیر زلنسکی قول داده است که عاملان روس مسئول هدف قرار دادن غیرنظامیان در روز کشته شدن 21 نفر و زخمی شدن 48 نفر در خرسون خواهند بود. گلوله ها به یک هایپرمارکت، یک فروشگاه سخت افزار و یک ایستگاه راه آهن برخورد کردند.

هشت نوجوان و یک نگهبان بامداد چهارشنبه پس از تیراندازی یک پسر 14 ساله در مدرسه ای در مرکز بلگراد، صربستان کشته شدند. پلیس مظنون را که دانش آموز این مدرسه بود دستگیر کرد.

روز پنجشنبه، ده‌ها طرفدار تایوانی روز جنگ ستارگان را جشن گرفتند، در حالی که شخصیت‌های فیلم مورد علاقه‌شان را بازی کردند، شعار «ممکن است نیرو با تو باشد» و عکس گرفتند.

تنها چند روز مانده به تاجگذاری پدرش، پادشاه چارلز سوم در روز شنبه، 6 می، شاهزاده ویلیام به همراه همسرش کیت از میخانه سگ و اردک در سوهو بازدید کرد، جایی که نفر بعدی تاج و تخت پشت میله رفت. برای کشیدن یک پیمانه ییل سنتی بریتانیایی.

بالاخره بعد از 33 سال انتظار، همیشه قرار بود جشن بزرگی باشد. و همزمان با سوت تساوی 1-1 ناپولی مقابل اودینزه در اواخر پنجشنبه، این شهر جنوبی ایتالیا در غوغای شادی جمعی در تیمش به پا کرد که اولین قهرمانی خود در سری آ را از زمان دیگو مارادونا به دست آورد.

بگذارید تصاویر داستان را بازگو کنند.


دیدگاهتان را بنویسید