ویدئو: تماشا کنید: ناپل از خوشحالی پس از مدت ها انتظار بردن اسکودتو منفجر شد


و همزمان با سوت تساوی 1-1 ناپولی مقابل اودینزه در اواخر پنجشنبه، این شهر جنوبی ایتالیا در غوغای شادی جمعی در تیمش به پا کرد که اولین قهرمانی خود در سری آ را از زمان دیگو مارادونا به دست آورد.

“باور نکردنی است! خیلی طولانی شده است!” Facundo Quense، 33 ساله، در حالی که طرفداران با گریه، فریاد، خنده و در آغوش گرفتن در میان دریایی از دود ناشی از شراره های قرمز جشن گرفتند، گفت.

این تیم در آن سوی کشور بازی می کرد اما هواداران در سراسر ناپل جمع شده بودند تا بازی را روی نمایشگرهای بزرگ در میادین و جلوی کلیساها دنبال کنند.

“ما عنوان قهرمانی را کسب خواهیم کرد!” آنها بارها و بارها آواز خواندند و بوق ها در خیابان ها و بالکن هایی که برای هفته ها به بند آبی، پرچم های آبی و بنرهای آبی تزئین شده اند، می زدند.

هنگامی که سرانجام لحظه پیروزی فرا رسید، هوای شب مملو از هلهله، شعار و آتش بازی شد، بوق بی وقفه موتورسیکلت ها و ماشین ها بر هیاهوی شادی آور می افزود.

Fabrizio D’Anielo، 35 ساله، در حالی که صورتش با پودر آبی پوشانده شده است، گفت: “ما احساس می کنیم وزنه ای برداشته شده است زیرا سال ها تلاش انجام شده است – و در نهایت پاداش دریافت می کنیم.”

حدود 55000 هوادار این مسابقه را روی صفحه نمایش بزرگ ورزشگاه مارادونا تماشا کردند، ورزشگاهی که به نام مهاجم آرژانتینی نامگذاری شده و بسیاری در اینجا تقریباً خدایی می دانند.

ناپولی تحت رهبری مارادونا – که در سال 2020 درگذشت – اولین اسکودتو خود را در سال 1987 و دومین اسکودتو خود را در سال 1990 به دست آورد.


دیدگاهتان را بنویسید