مردی که متهم به ربودن دونده مفقود شده است

[ad_1]

ممفیس، تن. –

پلیس روز یکشنبه گفت، مردی به دلیل ناپدید شدن یک زن تنسی که هفته گذشته برای دویدن در حال دویدن بود، متهم به آدم ربایی شده است که او را به زور سوار یک خودروی شاسی بلند کردند.

در حالی که الیزا فلچر پیدا نشده است، پلیس ممفیس در یک سوگندنامه دستگیری گفت که شواهدی در دست دارد که آنها را به این باور می رساند که او در آدم ربایی در نزدیکی پردیس دانشگاه ممفیس به شدت مجروح شده است. مقامات گفته اند که فیلم های نظارتی از این آدم ربایی در اختیار دارند.

مارشال های ایالات متحده روز شنبه کلوتا آبستون 38 ساله را پس از اینکه پلیس DNA او را در یک جفت صندل در نزدیکی جایی که آخرین بار فلچر دیده شده بود، دستگیر کردند. پلیس همچنین وسیله نقلیه ای را که فکر می کند فلچر به زور سوار آن شده بود، به شخصی که در محل اقامت آبستون زندگی می کرد، مرتبط کرد.

ابستون زمانی که مارشال های ایالات متحده به آن اقامتگاه رسیدند، سعی کرد فرار کند، اما بر اساس سوگندنامه دستگیر شد. پلیس ممفیس گفت که او در اوایل صبح یکشنبه متهم به آدم ربایی شدید و دستکاری شواهد شده است. گفتند تحقیقات ادامه دارد.

سوابق دادگاه آنلاین نشان نمی دهد که آیا آبستون وکیلی دارد که بتواند از طرف او اظهار نظر کند یا خیر. هماهنگی برای روز سه شنبه تعیین شده است.

نفر دوم نیز دستگیر شد، اما ظاهراً به دلیل یک جرم نامربوط، زیرا پلیس گفت که آنها معتقد نبودند که آن شخص با آدم ربایی مرتبط باشد.

مقامات می گویند فلچر 34 ساله حوالی ساعت 4 صبح روز جمعه در حال دویدن بود که مردی به او نزدیک شد و پس از یک کشمکش کوتاه او را به زور سوار یک SUV کرد. فلچر وقتی به خانه بازنگشت ناپدید شد.

پلیس گفت یک شاهد گزارش داد که آبستون چند ساعت پس از ربوده شدن داخل خودروی شاسی بلند مورد نظر را در حال تمیز کردن داخل خودرو دیده است و او “رفتار عجیبی” داشته است.

به گزارش خبرگزاری ها، فلچر نوه مرحوم جوزف اورگیل سوم، تاجر سخت افزار و بشردوست ممفیس است. خانواده با انتشار بیانیه‌ای ویدیویی درخواست کمک برای یافتن فلچر کرده و برای اطلاعات در مورد این پرونده 50000 دلار جایزه تعیین کرده‌اند.

عموی فلچر در این ویدئو گفت: “ما معتقدیم که کسی می داند چه اتفاقی افتاده است و می تواند کمک کند.”

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید